חפש

ארועים

ארגון ארועים הוא מלאכה למקצוענים, ואת זה חשוב להשאיר לחברת ארגון ארועים. חברה שתפקידה להפיק ארועים עושה כל מהלך על מנת שהאירוע אכן יותאם לצרכים שלכם – כבעליו. ניתן לתכנן בעצמכם ולהתייעץ עם חברת ההפקות לשם הכוונה או לתת לחברה לארגן ולתכנן הכל מההתחלה, בליווי שלכם כמובן. חברה אמתית לארגון ארועים יכולה להפוך כל אקט סימבולי, אפילו אם הוא נשמע לא חשוב במיוחד, לפאר היצירה ולהצדיק הקמת אירוע לכבודו.
 
בניית שלד האירוע
 
בשלב זה חשוב לתאר את מהות האירוע האם זהו אירוע פרטי שכן זוהי הפקה מסוג אחד או שמה זוהי הפקת אירועים עסקיים. כמו כן יש לתאר את  מה צריך שיהיה באירוע: החל מסילבוס קבלת הפנים ועד לנאומים של בעלי האירוע. חלקים אומנותיים במהלך האירוע ניתן לשלב בשתי דרכים: בסרט נע: כל החלק האומנותי מוצג בזה אחר זה, או בין השיטין: בין נאום לנאום או בין פעילות לפעילות יהיה קטע בידור פה וקטע נגינה שם, על פי עיצוב מתווה מראש. יתרון השיטה הראשונה: רציפות החלקים האומנותיים מאפשרת ליהנות מאגזיביט דמוי הצגה, אבל אז יש לחשוב על הקונטקסט שבין החלק המוזיקלי והבידורי על מנת שיהיה כאן אפקט תיאטרלי מובהק. לעומת זאת, יתרון השיטה השנייה הוא בכך שהאירוע מעוצב, למעשה, על ידכם, ללא שיקולים כאלו ואחרים, אלא שיקולי עיצוב האירוע, ואז אתם משתמשים גם בנאומים וגם בחלקים האומנותיים כחומר ביד היוצר על מנת לבנות אירוע לפי ראות עיניכם.
 
תאורה והגברה
 
אלו מאפיינים שאתם, כבעלי האירוע, תצטרכו לבדוק יחד עם אנשי הפקת האירועים. בעלי האירוע יצטרכו לספק הסבר לגבי הכוונתה של התאורה על ידי פגישה עם התאורנים והתווייתה מראש. אותו דבר קורה עם ההגברה: יש לבדוק כל מי שזקוק לשירותיה ולוודא שהיא אינה מפדבקת אלא מספקת מה שצריך לכינון אירוע מושלם.
 
אקוסטיקת אולם
 
יש לבחון את האולם ולראות שהאקוסטיקה מתיישבת עם ציוד ההגברה ומיקומו. יש לשנות את המיקום שלו במידה ולא שומעים בקצה מסוים של האולם. זה חשוב במיוחד אם אתם אלו שמביאים את ציוד ההגברה ולא מסתמכים על הציוד של החברה אשר מסונכרן עם האקוסטיקה הקיימת בו.
 
בכל מקרה ומקרה, יסייעו עובדי האולם לכינון ארועים מושלמים ובלתי נשכחים על מנת לגרום לכם להצליח ובענק עם המיצגים שהכנתם, ואשר תעלו במסגרתם!